//

ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

תכנון חנות . 5 טיפים לסידור חנות שמוכרת יותר. ליישום מיידי

עיצוב חנויות

5 טיפים לסידור חנות שמוכרת יותר

בעידן הדיגיטלי סידור החנות הפיזית הופך משמעותי יותר בקבלת החלטת הקניה.

עולם הקמעונאות הינו רב ערוצי (OMNI CHANEL) הצרכן קונה במספר ערוצים, ולעיתים עובר בין כולם עד שהוא מקבל החלטת קניה. הוא יכול להיחשף למוצר שלנו ברשת החברתית להגיע דרכה לאתר הסחר הדיגיטלי להתרשם מהמוצרים ולבוא לקנות אותם פיזית בחנות.

כדי להגדיל את הסיכויים שהצרכן שהגיע לחנות שלנו גם יצא עם קניה,

 אספנו לכם  5 טיפים חשובים בעקרונות המסחור הקמעונאי שיוכלו לעזור לכם להגדיל את יחס ההמרה של החנות, ולשפר את המכירות בחנות.

  1. חלון ראוה -חזית החנות היא זו שתגרום לעוברי האורח להחליט אם להיכנס לחנות או לא. יש לכם רק כשניה וחצי להשפיע עליהם. ולכן בחלון הראוה צריך להיות מוצגים המוצרים הכי אטרקטיביים של החנות. חלון הראוה צריך להיות בולט ומושך ולכן מומלץ להשקיע בו חשיבה ויצירתיות. ניתן לתלות את המוצרים ,לדאוג לתאורה בולטת, להוסיף אביזרים רלוונטים לרוח התקופה או החג.
    מומלץ מאד לבצע  סטיילינג מלא לבובות שבחלון הראוה וליצר  TOTAL LOOKהכולל אקססורייז . חגורות , נעליים , כובע, תיק וכו' .
    חשוב לעדכן את העיצוב של החלון לפחות אחת לחודש.
  2. יצירת נקודת מיקוד (Focal Point) לחנות– במרחב החנות יש ליצור נקודות משיכה ללקוחות שיעודדו אותם להיכנס לעומק החנות , להסתובב בה ולהישאר יותר זמן. נקודת משיכה יכולות להיות: במות תצוגה של מוצרים במבצע או קולקציה חדשה. או קיר דקורטיבי עליו מוצגים מוצרים בצורה מעוצבת ומושכת. מומלץ להציג את המוצרים על פי "חוק השלשות" הידוע בעולם העיצוב. כלומר לעבוד בסדרות של 3 פריטים שונים במשטח/קיר  אחד.
  3. שילוט-הצרכן החדש אוהב שקיפות ופשטות הוא רוצה להיכנס לחנות, ושהכל יהיה ברור לו בלי שיצטרך לשאול שאלות. ולכן חשוב מאד להוסיף שילוט ברור ברחבי החנות. שילוט שלר של מוצרי SALE או קולקציה חדשה. סמנו את המוצרים במבצע בעזרת מדבקה אדומה. הצבע האדום חקוק בזיכרון של הלקוח כפריט במבצע ולכן מיד ימשוך את תשומת ליבו.
  4. קו קופה- אזור קו הקופה הוא בדיוק המקום להציג ללקוחות מוצרי IMPLUSE .כלומר מוצרים שלא תכננו לקנות אבל תמיד טוב שיהיה בבית (: . זמן ההמתנה בקופה מאד מתאים לרכישות מהסוג הזה. וגם המלצה של הקופאית יכולה לעזור. המוצרים צריכים להיות מסודרים באופן שלא יפריעו ללקוחות שבאזור הקופה . כ"כ מדובר בפריטים שלא צריך למדוד או לבדוק . בטווח מחירים נמוך ביחס למוצרי החנות.
  5. יצירת נקודות אינטראקציה עם הלקוח בחנות– הצרכנים שמגיעים לחנויות הפיזיות רוצים לחוות באופן ממשי את המוצרים. זהו היתרון המובהק שיש לחנויות הפיזיות על קניות באינטרנט. זה יכול להיות שימוש ב TESTER , טעימות, או מוצר תצוגה שניתן להפעיל ולהתנסות בו. הוציאו מוצרים מהאריזה ותנו ללקוחות לגעת בפריטים הם רוצים לקנות. בחנויות בגדים עודדו את הלקוחות למדוד את הפריטים. מחקרים מראים שלקוח שהחזיק ביד מוצר יותר מ3 דקות הסיכוי שירכוש אותו גדל פי 2.

לייעוץ מלא איך לעצב, לארגן, לשלט חנות שמעניקה חווית קניה ומוכרת יותר

צרו איתנו קשר

לפרטים נוספים ושאלות, צרו קשר:

אורלי מרגלית

אורלי מרגלית

הכותבת אורלי מרגלית
היא מומחית בניהול חווית הלקוח ובניית אסטרטגיה עסקית בענף הריטל.

מלווה עסקים וארגונים קמעונאים כבר למעלה מעשר שנים. רו"ח ומשפטנית בהכשרתה, בעבר שימשה בתפקידי ניהול בכירים ברשתות מהמובילות במשק.

המידע והנתונים המובאים כאן מתבססים על מחקרים ומאמרים עדכניים מהארץ ומהעולם מענף הקמעונאות.
כל המסקנות, ההמלצות והטיפים נלמדו מתוך תהליכי ליווי ויישום פרקטי ברצפת המכירה בחנויות.

הפוסטים הנצפים ביותר:

גלילה לראש העמוד
חיוג מהירווטצאפ