אנחנו בברקוד מתמחים בייעוץ לעסקים קמעונאים- חנויות, רשתות וזכיינים-כבר מעל לעשור ויש לנו את כל מאגרי המידע, המחקרים העדכניים, והניסיון והמעשי והמקצועי במגוון רחב של ענפי מסחר .מספקים פתרונות בכל תחום בעסק הקמעונאי תפעול, בניהול עובדים, בפיננסים בשיווק בטכנולוגיה ועוד. //

ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

ייעוץ עסקי קמעונאי -איך להקים ולנהל עסק קמעונאי מרוויח וצומח? חנויות |רשתות |זכיינות

ייעוץ עסקי קמעונאי ברקוד המומחים בקמעונאות
ייעוץ עסקי קמעונאי, מה זה? למה כדאי לבחור יועץ שמתמחה בענף הקמעונאות? איך ייעוץ עסקי קמעונאי יכול ישפר את התוצאות של החנויות שלך במהירות?

ייעוץ עסקי קמעונאי

איך לנהל או להקים עסק קמעונאי מרוויח וצומח בשוק תחרותי בעזרת יועץ המתמחה בקמעונאות?

ענף הקמעונאות עבר טלטלות רבות  בשנים האחרונות בעולם בכלל ובישראל בפרט.

 

האתגרים  העסקיים בענף הקמעונאות

1.     קיימת עליה בקניות האונליין  באתרים הבינ"ל – הישראלים הם הקונים מס 1  בעולם בקניות ברשת.

2.     פתיחת השמיים לטיסות LOW COST הגדילה את רכישות הישראלים בחו"ל –  רבים מטיילים בעולם וחוזרים עם מזוודות עמוסות קניות לא רק של בגדים ותיקים, אלא אפילו משחות שיניים וסבונים.

3.     כניסת מותגים בינלאומיים לשוק המקומי מייצרת תחרות לא שוויונית. לרוב מגיעות רשתות חזקות עם כיס עמוק המשנות את כללי המשחק בענף, והאיזוו בתקציבי השיווק.

4.     נגיף הקורונה יצר משבר עמוק בענף.  חנויות רבות לא שרדו את המשבר ונסגרו.  מאידך תחומי פעילות מסוימים ,כמו חנויות המזון ,הספורט, כלי הבית, אופנת קז'ואל וכד', דווקא פרחו והכניסו יזמים חדשים, שזיהו את הפוטנציאל ומיהרו לפתוח חנויות חדשות באונליין ובאופליין.

 

איך ייעוץ עסקי בקמעונאות יכול לסייע לעסק שלך?

 

1.     שיפור במכירות החנות והגדלת סל הקניה.

2.     הדרכה צוות החנות ושיפור מיומנויות מכירה.

3.     שיפור חווית הלקוח בחנות.

4.     גיוס מוכרים, הגברת הפריון של צוות המוכרים, ומניעת נטישת עובדים.

5.     ניהול מלאי ותקציב קניות, המותאם ליכולת הפיננסית של העסק.

6.     מסחור חזותי- סידור ועיצוב חנות המעודדת קניות.

7.     בניית אסטרטגית שיווק קמעונאית, המותאמת לתקציב העסק ,ולחדשנות בענף הקמעונאות.

8.     ניהול חנות E COMMERCE בשילוב עם המטרות של החנויות הפיזיות של העסק.

9.     ניהול מועדון לקוחות במטרה למדוד את חווית הלקוח, ולהגדיל את המכירות.

10.  הפחתת עלויות תפעול ,עלויות קבועות ושיפור הרווחיות.

11.  בניית תכנית עסקית או תכנית עבודה שנתית ותקציב לעסק.

12.  פיתוח עסקי וצמיחה של הפעילות לקטגוריות חדשות, פתיחת חנויות במיקומים נוספים, פיתוח מותג פרטי,  יבוא ועוד

13.  כניסה למודל של זכיינות

 

למה כדאי לעבוד עם יועץ עסקי קמעונאי?

1.     יועץ עסקי בקמעונאות מכיר את השוק ואת הענף בו החנות פועלת ויודע לייעץ במקצועיות.
יועץ עסקי טוב, מתעדכן באופן שוטף בסקרים ומחקרים על התנהגות קונים ושינויים בהרגלי צריכה.

2.     ליועץ עסקי קמעונאי יש ניסיון  מעשי בליווי חנויות באונליין וגם באופליין וניהול רב ערוצי –OMNI CHANEL– ניהול מודל היברידי למותג קמעונאי המשלב מכירות אונליין ואופליין הוא הכרחי היום במציאות החדשה של ענף הקמעונאות.

3.     יועץ עסקי המתמחה בענף הקמעונאות מעודכן בכל הטרנדים המובילים את הענף , מכיר את המודלים החדשניים, ויכול להוביל את העסק לצמיחה כלכלית.

4.     הטכנולוגיה המהירה המתפתחת בענף הקמעונאות.  קופות, מערכת לניהול בנקודת המכירה –POS ,ושיפור חווית הלקוח  מצריכה יועץ עסקי המכיר את החדשנות הטכנולוגית והתפעול של תוכנות התומכות באיקומרס וגם בניהול חנות פיזית.
יועץ כזה יכול לעשות התאמה מדויקת של התוכנה הנדרשת לצרכים של העסק ,מבלי להסתכן ברכישת תוכנה שאיננה מותאמת לפעילות החנות.

5.     יועץ שיווקי קמעונאי יודע לבנות אסטרטגיית שיווק  ולנהל תקציב שיווק דיגיטלי ממוקד תוצאות. כזה שיגדיל את המכירות בחנות האונליין וגם בחנות הפיזית מבלי לפגוע האחת בשנייה.  
עקב התחרות הגבוהה, התקציבים לקידום חנות אונליין היום גבוהים מאד ומגיעים לעשרות אלפי שקלים. כדי לנהל תקציב אפקטיבי שיחזיר את
ROI לעסק ,נדרש יועץ מקצועי שיכול לתרום מהניסיון שלו ושל העסקים שעבד איתם בעבר כך שיחסוך לעסק הוצאות שיווק מיותרות.

6.     יועץ עסקי קמעונאי יודע לנהל חנות ממוקדת תוצאות באמצעות  שימוש במדדי ביצוע קמעונאים ולשפר את הרווחיות. ענף הקמעונאות מדיד. בעזרת מערכת ניהול קופות חכמה ניתן לבדוק את ביצועי החנות ולנתח את הנתונים  תוך ירידה לפרטים ברמה גבוהה מאד. יועץ שמכיר את התוכנות וכיצד המערכת פועלת יוכל לבצע בקרות תכופות, לנתח את הנתונים, להסיק מסקנות ולהמליץ על הצעות לשיפור במהירות תוך שאיפה לאפס טעויות.

7.     בניית תכנית עסקית לעסק קמעונאי , מצריכה ידע ובקיאות בענף בו העסק פועל . יועץ קמעונאי יודע מהם חסמי הכניסה לענף?, מהן הדרישות הרגולטוריות לפתיחת החנות?
ידע גם להעריך האם המיקום שבו רוצים לפתוח את החנות הוא כדאי? לסייע בתמחור נכון ובדיקת הרווחיות תוך בחינת כל הסיכונים והסיכויים על פי ניסיונו בליווי עסקים דומים אחרים.

8.     מסחור חזותי- מחקרים מראים ש 70% מהחלטות הקניה מתקבלות בחנות, ולכן קמעונאים משקיעים היום הרבה מאד כסף בעיצוב ושיפוץ החנות. יועץ עסקי קמעונאי בעל ידע בכללי המסחור החזותי העדכניים, יוכל לסייע בשדרוג נראות וסידור החנות כך שתשפר את חווית הלקוחות, ותעודד אותם לקנות יותר ולהגדיל את המכירות.

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים ושאלות, צרו קשר:

אורלי מרגלית

אורלי מרגלית

הכותבת אורלי מרגלית
היא מומחית בניהול חווית הלקוח ובניית אסטרטגיה עסקית בענף הריטל.

מלווה עסקים וארגונים קמעונאים כבר למעלה מעשר שנים. רו"ח ומשפטנית בהכשרתה, בעבר שימשה בתפקידי ניהול בכירים ברשתות מהמובילות במשק.

המידע והנתונים המובאים כאן מתבססים על מחקרים ומאמרים עדכניים מהארץ ומהעולם מענף הקמעונאות.
כל המסקנות, ההמלצות והטיפים נלמדו מתוך תהליכי ליווי ויישום פרקטי ברצפת המכירה בחנויות.

הפוסטים הנצפים ביותר:

יצירת חווית לקוח חיובית בחנות תשפר את המכירות והרווחים, איך עושים את זה?

ניהול חוויית לקוח חיובית

ניהול חווית לקוח חיובית. מה זה? ואיך מגדילים את ההכנסות והרווחים בחנות באמצעות שיפור חווית הלקוח? איך מודדים חוויות? ומה ניתן לעשות כדי להחזיר קונים מרוצים?

קרא עוד »
ייעוץ שיווקי קמעונאי

ייעוץ שיווקי קמעונאי

ייעוץ שיווקי קמעונאי ממוקד תוצאות מצריך בניית אסטרטגיית שיווק נכונה לעסק. בענף הקמעונאות כיום קיימים 5 ערוצי שיווק חשובים שכל חנות חייבת לקחת אותם בחשבון בתוכנית העבודה ובתקציב השנתי שלה. גלו כיצד ניתן להביא עוד לקוחות לחנות.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
חיוג מהירווטצאפ