//

ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

שירות לקוחות. האם הלקוח תמיד צודק?

שביעות רצון שירות לקוחות

האם הלקוח תמיד צודק?

האם הלקוח תמיד צודק????
ביום חמישי נכנסתי לחנות של לקוחה שלי לפגישת עבודה.
רגע לפני שעברנו למשרד האחורי נכנסה לקוחה לחנות וביקשה מהמוכרת להחזיר את הפריט שרכשה.
המוכרת הביטה בבעלת החנות ושתיהן ביחד הסתכלו עליי כיוון שלא ידעו מה לעשות.
התברר שהלקוחה כבר החליפה את הבגד שקנתה מספר פעמים, למרות שתוקף ההחלפה פג. היא גזלה שעה וחצי מזמן המוכרת בחנות, אך חזרה שעתיים לאחר רכישת המוצר וביקשה לקבל החזר. היא תמיד רוצה לדבר עם בעלת החנות ומבקשת לקבל הנחות גם כשהמוצר כבר במבצע. 
אז זהו שלא תמיד הלקוח צודק,ולא בכל מחיר .
כאשר עלות מתן השירות ללקוח, גבוהה מהמחיר שהוא משלם עבור המוצר; כלומר לקוח "שאנחנו מפסידים עליו כסף" כדאי ורצוי להיפטר מלקוח שכזה.
איך נפטרים מלקוח לא רווחי?
היו נחושים. אמרו ללקוח: "אלו הם תנאי השירות שלנו, נבין אם תבחר שלא לקנות מאתנו". אתם יכולים גם להציע לו "לבדוק אצל החנות ממול, ולראות שההצעה שלנו טובה". בכל מקרה, הימנעו ממשפטים תוקפנים כמו "לעולם לא תוכל לקנות אצלנו יותר", "אני לא רוצה לראות אותך יותר", ושאר העלבות שיכולות לגרום לזימונכם לבית המשפט. (החוק מחייב אתכם לתת שירות זהה לכל הלקוחות). 
אגב ,הפניית לקוח למתחרה יכולה להיות טקטיקה מעניינת – להחליש את המתחרים שלך. שהרי לא מאד תצטערו אם כל לקוחות המתחרה יהיו לקוחות לא רווחים, ואצלכם יישארו הלקוחות "הטובים"

לפרטים נוספים ושאלות, צרו קשר:

אורלי מרגלית

אורלי מרגלית

הכותבת אורלי מרגלית
היא מומחית בניהול חווית הלקוח ובניית אסטרטגיה עסקית בענף הריטל.

מלווה עסקים וארגונים קמעונאים כבר למעלה מעשר שנים. רו"ח ומשפטנית בהכשרתה, בעבר שימשה בתפקידי ניהול בכירים ברשתות מהמובילות במשק.

המידע והנתונים המובאים כאן מתבססים על מחקרים ומאמרים עדכניים מהארץ ומהעולם מענף הקמעונאות.
כל המסקנות, ההמלצות והטיפים נלמדו מתוך תהליכי ליווי ויישום פרקטי ברצפת המכירה בחנויות.

הפוסטים הנצפים ביותר:

גלילה לראש העמוד
חיוג מהירווטצאפ