//

ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

ניהול מלאי. איך לנהל מלאי בעסק קמעונאי?

איך למכור יותר בחנות בעזרת ייעוץ עסקי קמעונאי

איך לנהל את המלאי בחנות? 
כל בעל חנות עומד בפני השאלה מהו המלאי האופטימלי עבורו. החזקת פריטי מלאי גבוהים עולה הרבה כסף ופוגעת בתזרים המזומנים מאידך היעדר כמות מספקת של מוצרים בחנות יכולה להביא לאובדן מכירות ובמקרים מסוימים אף לפגיעה בחוויית הקניה ובנאמנות הלקוחות . 
אז איך אפשר בכל זאת לנהל את המלאי כך שנשאר עם סחורה על המדפים ועם כסף בבנק.
1. ניהול בקרה ומעקב שוטף על המלאי באמצעות שימוש בתוכנה לניהול מלאי והפקת דוחות שוטפים-יש לבחון על בסיס יומי מדדי ביצוע אפקטיביים שיפחיתו חסרים ויבדקו ממה הם נובעים ואיך ניתן לטפל בהם. הגדרת יתרות מלאי מינימליות לכל פריט ושימוש בדוח חריגים יכול להתריע מראש על חסרים אפשריים.
2. הגדרה של מוצרים "חמים"-מוצרים נמכרים בתדירות גבוהה מול מוצרים "קרים"-תנועה נמוכה במכירות. בד"כ 20% מהמוצרים בחנות מביאים ל80% ממכירות החנות . יש להחזיק מלאי מתאים לפי האבחון שבוצע.
3. ניהול אפקטיבי של שטח המדף בחנות אשר מהווה את צוואר הבקבוק בעולם הקמעונאות. יש להקצות את שטח המדף בהתאם לפרמטר הרווחיות של המוצר ואורך חיי המוצר על המדף 
4. היערכות מוקדמת לאירועים מסוימים ותקופות בהם שיעורי המכירות גדלים באופן משמעותי כמו חגים וימים מיוחדים. התארגנות נכונה לתקופות שיא תביא לצמצום החסרים . ובעיקר לניצול הזדמנויות להגדיל את ההכנסות.
5. השבחה של שרשרת האספקה- ניהול שרשרת האספקה משלב את ניהול ההיצע וניהול הביקוש בתוך העסק ואל מול ספקיו השונים. קיימת משמעות רבה למשך הזמן החולף מרגע הזמנת המוצר מהספק ועד שהוא מגיע למדף כולל הוצאות השינוע. לשם כך יש להשתמש במדדים נכונים שיאפשרו פיתוח אסטרטגיה תפעולית נכונה המנצלת את היתרונות של כלל מרכיבי שרשרת האספקה.

לפרטים נוספים ושאלות, צרו קשר:

אורלי מרגלית

אורלי מרגלית

הכותבת אורלי מרגלית
היא מומחית בניהול חווית הלקוח ובניית אסטרטגיה עסקית בענף הריטל.

מלווה עסקים וארגונים קמעונאים כבר למעלה מעשר שנים. רו"ח ומשפטנית בהכשרתה, בעבר שימשה בתפקידי ניהול בכירים ברשתות מהמובילות במשק.

המידע והנתונים המובאים כאן מתבססים על מחקרים ומאמרים עדכניים מהארץ ומהעולם מענף הקמעונאות.
כל המסקנות, ההמלצות והטיפים נלמדו מתוך תהליכי ליווי ויישום פרקטי ברצפת המכירה בחנויות.

הפוסטים הנצפים ביותר:

יצירת חווית לקוח חיובית בחנות תשפר את המכירות והרווחים, איך עושים את זה?

ניהול חוויית לקוח חיובית

ניהול חווית לקוח חיובית. מה זה? ואיך מגדילים את ההכנסות והרווחים בחנות באמצעות שיפור חווית הלקוח? איך מודדים חוויות? ומה ניתן לעשות כדי להחזיר קונים מרוצים?

קרא עוד »
ייעוץ שיווקי קמעונאי

ייעוץ שיווקי קמעונאי

ייעוץ שיווקי קמעונאי ממוקד תוצאות מצריך בניית אסטרטגיית שיווק נכונה לעסק. בענף הקמעונאות כיום קיימים 5 ערוצי שיווק חשובים שכל חנות חייבת לקחת אותם בחשבון בתוכנית העבודה ובתקציב השנתי שלה. גלו כיצד ניתן להביא עוד לקוחות לחנות.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
חיוג מהירווטצאפ